گیربکس سه محور سریZLY

گیربکس سه محور سریZLY

نام محصول: گیربکس سه محور سریZLY
مدل/کد محصول: kemgzly

جنس بدنه: 200 HT

جنس دنده و شفت ها:42crMO

گیربکس سه محور
مدل 200/12.5 225/12.5 250/12.5 280/12.5-14 315/16 330/16
وزن 500 650 815 1020 1410 1520

 

معرفی گیربکس سه محور

گیربکس سه محور یک نوع سیستم انتقال است که در کاربردهای مکانیکی مانند وسایل نقلیه، ماشین آلات صنعتی و ژنراتور های برق کاربرد دارد.

چرخ دنده گیربکس سه محور

کاربردهای گیربکس سه محور

گیربکس سه محور (three-shaft gearbox) معمولا در صنعت پلاستیک مخصوصا در فرآیندهای اکستروژن و تزریق کاربرد دارد. برای اطلاع بیشتر از انواع گیربکس اکسترودر ، اینجا کلیک کنید.

مزایای گیربکس سه محور

  1. افزایش سرعت و کنترل بهتر گشتاور
  2. بازدهی بیشتر
  3. طراحی جمع و جور تر
  4. قابل اعتماد

ویژگی های گیربکس سه محور

گیربکس سه محور به سه بخش اصلی تقسیم میشود.

  1. شفت ورودی : نیروی ورودی را از موتور دریافت میکند.
  2. شفت خروجی : شفتی که نیرو را به بخش در حال حرکت ( مثلا مارپیچ اکسترودر) انتقال میدهد.
  3. شفت میانی : این شفت بین شفت ورودی و خروجی قرار دارد و به ایجاد سرعت های گوناگون با شعاع دنده های مختلف کمک میکند.

این سه شفت توسط سری از چرخ دنده ها به هم ارتباط دارند. این چرخ دنده ها میتوانند هلیکال، دندانه دار یا ترکیبی از این دو باشند. نسبت چرخ دنده های بین شفت ها میتواند به گونه ای تنظیم شود که سرعت و گشتاور های متفاوتی تولید شود. بنابراین گیربکس با شرایط بیشتری میتواند هماهنگ شود و خود را بهتر با انواع نیازمندی های فرایند وفق دهد.

گیربکس سه محور zly

انواع گیربکس سه محور

از انواع گیربکس سه محور میتوان گیربکس شفت موازی، سیاره ای، هیپووئید  و مورب را نام برد. در اینجا رایج ترین نوع گیربکس، گیربکس شفت موازی است. شامل سه شفت ورودی، خروجی و counter شفت است. معمولا در صنایع ماشین سازی و وسایل نقلیه کاربرد دارد.

مشخصات فنی گیربکس سه محور

گیربکس های سه شفت اغلب ساختاری ماژولار دارند که امکان سفارشی سازی و اصلاح آسان را برای مطابقت با نیازهای کاربردی خاص فراهم می کند. این رویکرد ماژولار نگهداری، تعمیر و ارتقا گیربکس را ساده می کند. علاوه بر این، گیربکس های سه شفت معمولاً دارای یک سیستم روان کاری یکپارچه مانند پمپ روغن و سیستم خنک کننده هستند تا از روان کاری مناسب و اتلاف گرما برای چرخ دنده ها و یاتاقان ها اطمینان حاصل شود. لازم به ذکر است که طراحی این گیربکس ها به گونه است که نیز را کاهش داده و این را مدیون استفاده از بلبرینگ ها مناسب و ساختار محفظه گیربکس میباشد.

قیمت گیربکس سه محور

برای استعلام قیمت گیربکس اکسترودر سه محور چینی و یا داخلی با گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز تماس حاصل فرمایید.

خرید گیربکس سه محور

برای خرید گیربکس سه محور برای خط تولید اکستروژنی خود باید یکسری موارد را در نظر گرفت و آگاهی خود را نسبت به مفاهیمی افزایش داد. برای مثال، توان ورودی، سرعت و گشتاور مورد نیاز خط اکستروژن خود را شناسایی کنید. سپس سرعت خروجی مورد نظر و محدوده گشتاور مورد نیاز برای فرآیند اکستروژن را بدانید. همچنین محدودیت های فضای فیزیکی و الزامات نصب برای گیربکس را در نظر بگیرید.

حال قدم اول را برای خرید برداشته اید. سپس باید نوع گیربکس سه محور خود را انتخاب کنید. برای کاربردهای اکستروژن، گیربکس سه شفت موازی اغلب مناسب ترین انتخاب است. این نوع گیربکس راه حل انتقال نیرو فشرده و کارآمدی را ارائه می دهد. مطمئن شوید که گیربکس می تواند با گشتاور و سرعت بالا مورد نیاز فرآیند اکستروژن عمل کند.

سپس برای کاهش هزینه ها، اطمینان حاصل کنید که گیربکس یک سیستم خنک کننده موثر مانند پمپ روغن و مبدل حرارتی یکپارچه برای دفع گرما و حفظ دمای عملیاتی بهینه دارد. در نهایت نوبت به انتخاب فروشنده است.

در خرید گیربکس همیشه کیفیت را اولویت قرار دهید و سپس به هزینه فکر کنید. از معتبرترین خریداری کنید و مطمئن شوید چرخ دنده ها و دیگر اجزا از بهترین کیفیت با بیشترین دوام ساخته شده اند. در نهایت گزینه های سفارشی را با سازنده در میان بگذارید شاید برای شرایط شما مفید تر باشد.

گیربکس سه محور zlyj برای اکسترودر تک مارپیچ

گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز با بیش از 30 سال سابقه و به عنوان یکی از معتبر ترین سازندگان و تامین کنندگان گیربکس اکسترودر به شما خدماتی بی همتا ارائه میدهد. چرا که در تولید حرف اول را کیفیت میزند . برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد