خرید خط تولید لوله پلی اتیلن

خرید خط تولید لوله پلی اتیلن


خرید خط تولید لوله پلی اتیلن ؛ پلی اتیلن (PE) نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که در دمای بالا بدون تغییر شیمیایی ذوب می شود. پلی اتیلن از پلیمریزاسیون اتیلن تولید می شود. این لوله به دلیل مزایای فراوانی که دارد امروزه به انتخاب اول برای استفاده در کاربرد های متفاوت تبدیل شده است. اگر قصد راه اندازی خط تولید لوله پلی اتیلن را دارید بهتر است نکات زیر را مدنظر قرار دهید.

عوامل تاثیرگذار در خرید خط تولید لوله پلی اتیلن

فضای مناسب

هنگام راه اندازی یک خط تولید باید این مهم را در نظر داشت که فضای مناسب در دسترس باشد. طول خط با توجه به سایز لوله تولیدی متغیر است. با افزایش قطر لوله تولیدی، طول سیلندر مارپیچ، ابعاد تانک خنک کننده، ابعاد کشنده و به طور کل ابعاد تمام قطعات افزایش می یابد. در نتیجه با افزایش سایز لوله، طول خط تولید افزایش می یابد. به طور کلی میتوان گفت فضای مناسب برای راه اندازی یک خط تولید به حدود 30 الی 40 متر طول احتیاج دارد.

خرید خط تولید لوله پلی اتیلن

خرید خط تولید لوله پلی اتیلن

موقعیت کارخانه در خرید خط تولید لوله پلی اتیلن

حضور کارخانه در یک شهرک صنعتی مزایایی به همراه دارد از جمله: امنیت بالا به علت گشت زدن انتظامات شهرک، خیابان های استاندارد برای تردد ماشین های حامل قطعات صنعتی، بهره بردن از تسهیلات مالی و  …

شرایط جوی

بهتر است کارخانه در محیطی با رطوبت هوای پایین باشد. به طور کلی قرار دادن مواد اولیه در سایه ( دمای معمول محیط) و به دور از رطوبت برای سالم ماندن مواد اولیه پلیمری کافی است.

نیروی کار

بسته به میزان تجربه فرد شاغل در این صنعت، خط تولید لوله به یک یا دو اپراتور احتیاج دارد. اگر فرد به دمای ذوب مواد اشراف داشته باشد، زمان کم و زیاد کردن دور الکترو موتور را بداند و بتواند لوله های تولید شده را مرتب کند، یک اپراتور کافی است.

خرید خط تولید لوله پلی اتیلن

تامین مواد اولیه

براساس میزان تولید، مقدار مواد اولیه تخصیص داده شده توسط بورس کالا به تولیدی مشخص میشود. البته باید این نکته را در نظر داشت، که ابتدا باید خط در کارخانه نصب شده تا پس از بازدید بازرس بورس کالا، مواد اولیه به نام شرکت ثبت شود. هرچند میتوان تا زمان انجام این پروسه مواد اولیه را بصورت آزاد تهیه کرد.

برای اطلاع از آخرین قیمت مربوط به خطوط پلی اتیلنی با شماره 7-88001006-021 تماس بگیرید.

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد