مشاوره برای تامین قطعات یدکی

یکی از فاکتورهای اصلی در مبحث مدیریت نوین، استفاده بهینه از وقت و صرفه جویی در هزینه هاست. در هنگام تولید، نقص و خرابی یک یا چند قطعه باعث از کار افتادن خطوط تولید می گردد و به درازا کشیدن این نقیصه قطعا موجب خسارت و تحمیل هزینه های مستقیم و غیر مستقیم فراوانی میگردد. مهمترین و عاقلانه ترین کار در این مواقع تهیه و تامین قطعات و یا ماشین آلات جایگزین، در اسرع وقت می باشد تا فرایند تولید به حالت اولیه برگشته و چرخه آن با مشکل مواجه نگردد. متاسفانه از آن جا که بیشتر ماشین آلات و خطوط تولید موجود در کشور عزیزمان (ایران) وارداتی و غیربومی می باشند لاجرم تامین قطعات یدکی نیز بایستی از طریق واردات محقق گردد.

گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز با دارا بودن ظرفیت و پتانسیل مکفی در بخش واردات به منظور تامین قطعات و همچنین ساخت ماشین آلات یکی از معتبرترین و در دسترس ترین منابع در عرصه صنایع پلاستیک کشور می باشد. این گروه با ربع قرن تجربه و مدیریت آقای مهندس جاوید کشاورز و دراختیار داشتن کارشناسان مجرب و همچنین بررسی دقیق بازار داخلی و با توجه به نوع نیاز تولید کنندگان محترم، اقدام به واردات قطعات با کیفیت مطلوب می نماید.

از آنجا که سیاست کاری این مجموعه خدمت در راستای افزایش ظرفیت تولید کشور است لذا این گروه با واردات پیوسته و منظم، بستر و شرایطی را برای تولیدکنندگان و مشتریان فراهم می نماید تا بتوانند بدون هیچ دغدغه ای، اقلام و قطعات مورد نیاز خود را با کیفیت و قیمت مناسب پس از رویت و بازدید خریداری نمایند.

امیدواریم این رویکرد و نگرش مجموعه مهندسی و ماشین سازی کشاورز موجبات رضایت بیشتر مشتریان قدیمی را فراهم نموده و همچنین در افزایش جذب مشتریان جدید موثر واقع گردد.