اکسترودر لوله پلی اتیلن

اکسترودر لوله پلی اتیلن

 اکسترودر لوله پلی اتیلن یکی دیگر از موضوعاتی است که در مورد آن اطلاعاتی را با شما عزیزان در میان میگذاریم. گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه ماشین آلات صنعت پلاستیک آمادگی خود را اعلام می دارد تا با ارائه نظرات و مطالب کارشناسانه خود پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشد. با ما همراه باشید :

اکسترودر های خط لوله پلی اتین یکی از پر طرفدار ترین اکسترودر های پلی اتیلن و اکستروژنی می باشد، این اکسترودر ها نسبت به نوع سایز تولید لوله پلی اتیلن دارای سایز های مختلفی می باشند و این اختلاف در سایز سیلندر مارپیچ و گیربکس می باشد.

اکسترودر های خط لوله پلی اتیلن در سایز های لوله 16-32 ، 16-63 ، 75-110 ، 110-250 ، 250-400 ، 250-600 و 600-1000 میلیمتر می باشد و ممکن است در بعضی از خطوط چندین سایز در کنار یکدیگر قرار گیرند.

در مورد سیلندر مارپیچ های این اکسترودر می توان به این خصوصیت اشاره کرد که L/D این سیلندر ماردون ها 33-34-36 می باشد و پیشنهاد این مجموعه سیلندر مارپیچ هایی با L/D 36 برای تولید بهتر و با کیفیت تر می باشد .

این اکسترودر ها شامل :

سیلندر مارپیچ ، گیربکس ، موتور ، موادکش ، هیتر و فن ، قالب و کالیبراتور می باشد .

گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز با ساخت انواع اکسترودر های پلی اتیلن توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کرده و باعث شده اکثر مشتریان ما نسبت به اکسترودر های چینی ، خطوط لوله پلی اتیلن ما را به عنوان انتخاب اول در نظر بگیرند.

با تشکر از اینکه وقت با ارزش خود را برای خواندن این مطلب گذاشته اید.

گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز با سابقه ای بیش از 30 سال در صنایع پلاستیک همواره امیدوار است بهترین خدمات را به مشتریان و مردم شریف ایران ارائه دهد.  شما عزیزان میتوانید برای دریافت قیمت و همچنین اطلاعات فنی بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه مهندسی و ماشین سازی کشاورز از طریق شماره تلفن هایی که در قسمت تماس با ما سایت وجود دارد تماس برقرار کنید.

*کیفیت اتفاقی نیست *

گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز

به امید موفقیت برای تمام عزیزان

 

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد