انواع اکسترودر پلی اتیلن

انواع اکسترودر پلی اتیلن

موضوع انواع اکسترودر پلی اتیلن موضوع مبحثی است که در این مطلب میخواهیم در مورد آن صحبت کنیم و اطلاعات خود را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز برترین برند تولید ماشین آلات صنعت پلاستیک آمادگی خود را اعلام می کند تا با ارائه راهنمای ها و مشاوره های فنی و کارشناسانه هرگونه سوالی در مورد این صنعت داشته باشید ؛ سوالات و ابهامات شما را برطرف نماید. با ما همراه باشید :

اکسترودر های پلی اتیلن انوع مختلفی دارد که به صورت خلاصه به آنها میپردازیم ( انواع اکسترودر پلی اتیلن ) . لازم به توضیح است که تمامی این اکسترودر ها اکستروژنی می باشد.

 

اکسترودر خطوط تولید لوله پلی اتیلن :

اکسترودر های خط تولید لوله پلی اتیلن شامل : موتور، گیربکس ، سیلندر مارپیچ ، گازگیر و مواد کش ، هیترها وفن ها ، قالب و کالیبراتور و تابلو برق می باشد.

بسته به میزان تولید و نیاز مشتری سایز سیلندر ماردون و گیربکس و نوع  قالب تغییر میکند.

 

اکسترودر های دستگاه تولید نایلون و نایلکس :

 این اکسترودر ها شامل: موتور ، گیربکس ، سیلندر ماردون ، گازگیر و موادکش ، قالب و هیتر ها و فن ها و تابلو برق می باشد. اما تفاوت این نوع اکسترودر در این است که اکسترودر نایلون و نایلکس در کف زمین قرار میگیرند و مانند خطوط لوله پلی اتیلن ارتفاع ندارند و نوع سیلندر ماردون های آنها متفاوت است.

 

انواع اکسترودر پلی اتیلن

انواع اکسترودر پلی اتیلن

 

اکسترودر خط تولید نوار آبیاری :

 این اکسترودر ها همانند خطوط لوله پلی اتیلن دارای ارتفاع هستند و در بعضی از خطوط سرعت بالا ارتفاع بیشتری دارد و این اکسترودر ها شامل: گیربکس ، سیلندر ماردون ، گازگیر و مواد کش ، هیتر ها و فن ها ، قالب ، فرمینگ و چرخش معکوس ، تابلو برق و کانال خنک کاری می باشد.

 

اکسترودر خط تولید لوله های دولایه پلی اتیلن :

 این اکسترودر ها دارای ارتفاع بوده و دارای دو دست سیلندر ماردون گیربکس می باشد اما قالب و کالیبراتور های آن یک دست می باشد.

 

اکسترودر خط تولید ورق های پلی اتیلن :

این اکسترودر ها همانند اکسترودر های خطوط پلی اتیلن می باشد و تفاوت آنها تنها در قالب و جلو خطی آنها می باشد.

 

اکسترودر بادی :

این اکسترودر ها همانند خطوط پلی اتیلن می باشد با این تفاوت که طول ماردون های آن و نوع طراحی گامها متفاوت نیسبت به خطوط لوله پلی اتیلن می باشد و طول آنها کوتاه تر است و طی تجربه این مجموعه به نتیجه رسیده ایم بهترین L/D برای سیلندر ماردون برای این نوع اکسترودر ها 25 می باشد.

با تشکر از اینکه وقت با ارزش خود را برای خواندن این مطلب گزاشته اید.

گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز با سابقه ای بیش از 30 سال در صنایع پلاستیک همواره امیدوار است بهترین خدمات را به مشتریان و مردم شریف ایران ارائه دهد.

2 thoughts on “انواع اکسترودر پلی اتیلن”

  1. سلام
    مطلب جامع و مفیدی بود
    ممنون

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد