قالب دستگاه تولید ملت بلون و نکات مهم آن

قالب دستگاه تولید ملت بلون و نکات مهم آن

نکات مهم در مورد قالب دستگاه تولید ملت بلون : در تولید پارچه ملت بلون کیفیت پارچه ی تولیدی در یکنواخت بودن بافت آن در عرض و طول و ریز بودن الیاف آن خلاصه میگیردد که در نهایت پارچه ای که این دو مورد را پاس کند میتواند به راحتی تست های PFE , BFE و GSM را پشت سر بگذارد.

برای ارضای این مهم چندین عامل از جمله نوع مواد، کیفیت پخت و اختلاط مواد، وجود ملت پمپ و همچنین کیفیت قالب مطرح است. اولین نکته در مورد قالب ملت بلون كيفيت سوراخ کاری آن است.

سوراخ های این قالب اولا باید با دقت بسیار بالا زده شده و تمامی سوراخ ها باید در یک ابعاد کاملا مشخص و برابر یکدیگر باشند، همچنین فاصله ی بین سوراخ ها نیز باید عینا برابر باشند.

برای ارضای مورد اول یعنی ابعاد سوراخ ها حتما و الزاما باید به سراغ جنس قالب برویم! اگر جنس قالب از استیل سخت و با کیفیت ساخته شده باشد هنگام سوراخ کاری احتمال سوختن فولاد و به اصطلاح گشاد کردن سوراخ بسیار پایین می آید. در مواردی که از فولاد با سختی کم استفاده شده است اختلاف ابعادی سوراخ ها تا ۲ برابر ابعاد خود سوراخ هم نیز اتفاق افتاده است.

این در حالی است که با استفاده از فولاد با سختی بالا این سوراخ کاری ها با دقت هزارم میلیمتر تفاوت خواهند داشت. برای ارضای مورد دوم يعنى فواصل بين سوراخ ها لازم است سوراخ کاری با استفاده ی از دستگاه سوپر دریل CNC انجام پذیرد.

این مطلب را نیز بخوانید : خط تولید پارچه ملت بلون

خط تولید پارچه ملت بلون یکی دیگر از خدمات بیشماری که گروه بازرگانی کشاورز انجام میدهد علاوه بر خط تولید ماسک پزشکی ؛ مشاوره و راه اندازی خط تولید پارچه ملت بلون می باشد . برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط پرداخت با شماره 09121242254 تماس حاصل نمایید

نکته ی دوم در مورد قالب ملت بلون در تعداد و ابعاد سوراخ ها است. هر چه تعداد سوراخ ها بیشتر و ابعاد آن کوچک تر باشد پارچه با بافتی بسیار منسجم و يكنواخت تولید خواهد شد. بنابر این به هنگام خرید دستگاه یا ساخت آن حتما در مورد موارد بالا تحقیق به عمل بیاورید.

نکات مهم در مورد قالب دستگاه تولید ملت بلون

نکات مهم در مورد قالب دستگاه تولید ملت بلون

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد