فروش دستگاه اکسترودر پلی اتیلن

فروش دستگاه اکسترودر پلی اتیلن

فروش دستگاه اکسترودر پلی اتیلن یکی از خدماتی است که گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز برترین برند تولید ماشین آلات صنعت پلاستیک آمادگی خود را اعلام می کند تا با ارائه راهنمایی ها و مشاوره های فنی و کارشناسانه خود ؛ سوالات و ابهامات شما را برطرف نماید. با ما همراه باشید :

خط تولید لوله های پلی اتیلن با قطر 16 الی 500 میلیمتر در فشار 4 الی 20 بار جزء محصولات گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز میباشد. که دارندگان دستگاههای این گروه میتوانند لوله هایی که مورد تایید اداره استاندارد آب و فاضلاب و گاز هستند را در حد کیفیت عالی تولید نمایند. بنا به سفارش مشتری ساخت لوله های پلی اتیلن از قطر 500 به بالا نیز در توان این مجموعه میباشد. کلیه دستگاهها مجهز به سیستم  plc میباشد.

این گروه با بکارگیری از بهترین تکنولو ژیهای روز دنیا و استفاده از بهترین قطعات مثل سیلندر و مارپیچ و گیربکس خشک کن ،مواد کش و لوازم برقی برند بازار مانند تکو، زیمنس ، دلتا و غیره خطوط تولید لوله های پلی اتیلن رو ساخته و به مشتریان خود تحویل میدهد.

 

فروش دستگاه اکسترودر پلی اتیلن

فروش دستگاه اکسترودر پلی اتیلن

 

خط تولید لوله پلی اتیلن با یکسال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش  و نصب و راه اندازی رایگان در کارخانه مشتری تحویل داده خواهد شد.

گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز با سابقه بیش از۳۰ ساله و  با دانش مهندسی تنها وارد کننده سیلندر و مارپیچ با نقشه ، طراحی، کیفیت ، پخت و عمر طولانی است. و دارای تجربیات طولانی در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید لوله های پلی اتیلن بوده و دستگاههای ساخته شده توسط این گروه مورد توجه و استفاده بسیاری از تولید کنندگان قرار گرفته است.

شما عزیزان هرگونه سوال و راهنمایی ای در زمینه سیلندر و ماردون داشته باشید میتوانید با همکاران ما در گروه ماشین سازی کشاورز تماس گرفته و از راهنمایی و مشاوره های رایگان بهره مند شوید.

*کیفیت اتفاقی نیست ما منتخب بهترینها هستیم*

گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد