اکسترودر پلی اتیلن

اکسترودر پلی اتیلن

در این مقاله که به همت تیم تحریریه گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز تهیه شده است به موضوع اکسترودر پلی اتیلن می پردازیم. شما عزیزان برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید بصورت رایگان با کارشناسان مجموعه کشاورز تماس برقرار کرده و سوالات و مشکلات خود را در زمینه انواع خط تولید لوله های پلی اتیلن مطرح نمایید. با ما همراه باشید :

اکسترودر پلی اتیلن انوع مختلفی دارد که به صورت خلاصه به آنها میپردازیم و تمامی این اکسترودر ها اکستروژنی می باشد.

 

اکسترودر خطوط تولید لوله پلی اتیلن :

اکسترودر های خط تولید لوله پلی اتیلن شامل : موتور، گیربکس ، سیلندر مارپیچ ، گازگیر و مواد کش ، هیترها و فن ها ، قالب و کالیبراتور و تابلو برق می باشد.

بسته به میزان تولید و نیاز مشتری سایز سیلندر ماردون و گیربکس و نوع  قالب تغییر میکند.

 

اکسترودر های دستگاه تولید نایلون و نایلکس :

 این اکسترودر ها شامل: موتور ، گیربکس ، سیلندر ماردون ، گازگیر و موادکش ، قالب و هیتر ها و فن ها و تابلو برق می باشد. اما تفاوت این نوع اکسترودر در این است که اکسترودر نایلون و نایلکس در کف زمین قرار میگیرند و مانند خطوط لوله پلی اتیلن ارتفاع ندارند و نوع سیلندر ماردون های آنها متفاوت است.

 

اکسترودر خط تولید نوار آبیاری :

 این اکسترودر ها همانند خطوط لوله پلی اتیلن دارای ارتفاع هستند و در بعضی از خطوط سرعت بالا ارتفاع بیشتری دارد و این اکسترودر ها شامل: گیربکس ، سیلندر ماردون ، گازگیر و مواد کش ، هیتر ها و فن ها ، قالب ، فرمینگ و چرخش معکوس ، تابلو برق و کانال خنک کاری می باشد.

 

اکسترودر خط تولید لوله های دولایه  :

 این اکسترودر ها دارای ارتفاع بوده و دارای دو دست سیلندر ماردون گیربکس می باشد اما قالب و کالیبراتور های آن یک دست می باشد.

 

اکسترودر خط تولید ورق های پلی اتیلن :

این اکسترودر ها همانند اکسترودر های خطوط پلی اتیلن می باشد و تفاوت آنها تنها در قالب و جلو خطی آنها می باشد.

 

اکسترودر بادی :

این اکسترودر ها همانند خطوط پلی اتیلن می باشد با این تفاوت که طول ماردون های آن و نوع طراحی گامها متفاوت نسبت به خطوط لوله پلی اتیلن می باشد و طول آنها کوتاه تر است و طی تجربه این مجموعه به نتیجه رسیده ایم بهترین L/D برای سیلندر ماردون برای این نوع اکسترودر ها 25 می باشد.

با تشکر از اینکه وقت با ارزش خود را برای خواندن مطلب اکسترودر پلی اتیلن گذاشتید.

گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز با سابقه ای بیش از 30 سال در صنایع پلاستیک همواره امیدوار است بهترین خدمات را به مشتریان و مردم شریف ایران ارائه دهد.

گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز با سابقه بیش از ۳۰ ساله و  با دانش مهندسی تنها وارد کننده سیلندر و مارپیچ با نقشه ، طراحی، کیفیت ، پخت و عمر طولانی است. و دارای تجربیات طولانی در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید لوله های پلی اتیلن بوده و دستگاههای ساخته شده توسط این گروه مورد توجه و استفاده بسیاری از تولید کنندگان قرار گرفته است.

شما عزیزان هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی داشته باشید میتوانید با همکاران ما در گروه ماشین سازی کشاورز تماس گرفته و از راهنمایی و مشاوره های رایگان بهره مند شوید.

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد