روش تولید لوله پلی اتیلن به روش اکسترودری

روش تولید لوله پلی اتیلن به روش اکسترودری

در این مقاله به بررسی روش تولید لوله پلی اتیلن به روش اکسترودی می پردازیم. خط تولید لوله های پل اتیلن یکی از خط تولیدهایی است که توسط گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز راه اندازی می شود و شما عزیزان هرگونه سوال و راهنمایی ای در زمینه راه اندازی خطوط تولید انواع لوله ها داشته باشید میتوانید با همکاران ما در گروه ماشین سازی کشاورز تماس گرفته و از راهنمایی و مشاوره های رایگان بهره مند شوید.

ابتدا مواد جامد به صورت گرانول به داخل دستگاه اکسترودر ( سیلندر و مارپیچ) وارد شده و در اثر حرارت هیترها ذوب میشود. و سپس مواد ذوب شده به وسیله مارپیچ به جلو رانده میشود. و پس از خروج از سیلندر و مارپیچ وارد قالب میشود. و پس از شکل دهی توسط سمبه و ماتریس از کالیبراتور عبور کرده و وارد تانک وکیوم (خلاء) میشود و با اعمال فشار مناسب شکل داده میشود و بعد وارد تانک خنک کاری شده و بوسیله جریان آب سرد خنک میگردد. و سپس لوله های پلی اتیلن تولید شده بوسیله دستگاه کشنده کشیده شده و توسط دستگاه مارک زن مشخصاتی مانند متراژ، سایز، تاریخ لوله  نام شرکت و غیره روی لوله حک شده و سپس بوسیله اره در متراژهای تعیین شده بریده شده یا بوسیله دستگاه وایندر کلاف میشود.

 

روش تولید لوله پلی اتیلن به روش اکسترودری

روش تولید لوله پلی اتیلن به روش اکسترودری

 

کلیه مراحل تولید توسط دستگاههای کاملا اتوماتیک ( PLC(  کنترل میشود.

گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز با سابقه بیش از ۳۰ ساله و  با دانش مهندسی تنها وارد کننده سیلندر و مارپیچ با نقشه ، طراحی، کیفیت ، پخت و عمر طولانی است. و دارای تجربیات طولانی در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید لوله های پلی اتیلن بوده و دستگاههای ساخته شده توسط این گروه مورد توجه و استفاده بسیاری از تولید کنندگان قرار گرفته است.

ساخت خط تولید لوله های پلی اتیلن با قطر ۱۶ الی ۵۰۰ میلیمتر در فشار ۶، ۱۰، ۱۶ و ۲۰ بار( اتمسفر) و مجهز به سیستم کنترل الکترونیکی PLC و اتوماتیک میباشد جزء محصولات این گروه مهندسی میباشد که دارندگان آن میتوانند لوله هایی که مورد تایید اداره استاندارد آب و فاضلاب باشد را تولید نماید.

گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد