خط تولید پارچه ملت بلون

خط تولید پارچه ملت بلون

خط تولید پارچه ملت بلون یکی دیگر از خدمات بیشماری که گروه بازرگانی کشاورز انجام میدهد علاوه بر خط تولید ماسک پزشکی ؛ مشاوره و راه اندازی خط تولید پارچه ملت بلون می باشد . برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط پرداخت با شماره 09121242254 تماس حاصل نمایید

روش تولید پارچه ملت بلون

فرایند تولید پارچه ی ملت بلون شامل سه بخش کلی است. مرحله ی اول تغزیه ی مواد پلاستیکی اولیه، پخت و اختلاط آن توسط اکسترودر و در كل آماده شدن مواد برای ورود به قالب است.

مرحله ی دوم حرکت فلوی مواد در تمام عرض قالب به طور یکنواخت و خروج آن از حفره های بسیار ریز انتهای قالب است که نكته ی قابل توجه در این مرحله این است که الیاف پس از خروج از قالب دارای قطر حدود 0.3 میلیمتر هستند و توسط جریان داغ و پر سرعت هوا، قطر آن ها به حدود ۶ میکرون میرسد. پس از تمامی این اتفاقات الياف با این قطر به روی غلطکی پاشيده و انباشته میشوند.

در مرحله ی سوم این مواد انباشته شده در طرف دیگر قالب و پس از خنک شدن به صورت فیلم پارچه مانندی از قالب جدا شده و بر روی رول جمع کن جمع میشوند.

استاندارد های خط تولید پارچه ی ملت بلون

پارچه ی ملت بلون در گرماژ های متفاوتی تولید میشوند که کاملا وابسته به سرعت غلطک موجود بر روی دستگاه است. منظور از گرماژ این است که هر یک متر مربع از پارچه ی ملت بلون چند گرم میباشد. به طور استاندارد هر یک متر مربع پارچه ی ملت بلون از ۱۷ الی ۲۷ گرم وزن دارد که در بازار تولید کنندگان ماسک و گان پزشکی بسیار مورد توجه است.

این میزان از گرماژ باید به گونه ای باشد که اولا خاصيت آبگریزی داشته باشد، ثانيا بتواند در برابر میکروب ها و ویروس ها عملیات فیلترینگ را انجام دهد. نکته ی دیگری که در بازار ملت بلون حائز اهمیت است مقاومت کششی این پارچه است.

تولید پارچه ی ملت بلون طبق طراحی قالب میتواند در ابعاد ۴۰ سانت، ۶۰ سانت، ۸۰ سانت، ۱۲۰ سانت و ۱۶۰ سانت صورت گیرد.

با توجه به عرض ۱۷ / ۵ سانتی ماسک،جهت تولید ماسک هر کدام از این ابعاد تولید به ترتيب ۲ رول، ۳رول، ۴ رول، ۶ رول و ۹ رول میدهد.

البته لازم به ذکر است که کناره های پارچه ی تولیدی به علت کم بودن تراکم و به تبع پایین بودن کیفیت بریده شده و ضایعات میشود.

بازار پارچه ی ماسک

با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و ورود بیماری های دیگری همچون آنفولانزا و همچنین آلودگی هوا در کلان شهر ها، میزان مصرف ماسک تا ۲ برابر افزایش میابد که ورود به عرصه ی تولید پارچه ی ماسک بسیار حائز اهمیت است.

در تولید ماسک پزشکی معمولا از سه لایه استفاده میگردد، دو لایه ی طرفین آن معمولا اسپان باند بوده و لایه ی وسطی ملت بلون میباشد که به عنوان فیلتر ماسک کاربرد دارد. بنابر این مهم ترین بخش ماسک پزشکی که ویژگی کاربردی به آن میبخشد لایه ی ملت بلون آن است.

 

خط تولید پارچه ملت بلون

خط تولید پارچه ملت بلون

 

گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز با سابقه بیش از ۳۰ ساله و  با دانش مهندسی تنها وارد کننده سیلندر و مارپیچ با نقشه ، طراحی، کیفیت ، پخت و عمر طولانی است. و دارای تجربیات طولانی در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید لوله های پلی اتیلن بوده و دستگاههای ساخته شده توسط این گروه مورد توجه و استفاده بسیاری از تولید کنندگان قرار گرفته است.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت قیمت و همچنین اطلاعات فنی بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه مهندسی و ماشین سازی کشاورز از طریق شماره تلفن هایی که در قسمت تماس با ما سایت وجود دارد تماس برقرار کنید.

 

*کیفیت اتفاقی نیست *

گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز

به امید موفقیت برای تمام عزیزان

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد